Verlichting in business (e-boek)
Op voorraad
Ean :
9789077881903
Afgeprijsd
€ 2,75
Consumentenprijs
€ 2,99
Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciële trends vormen:
Small * Klein is het nieuwe groot
Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen
Sustainability * De roep om duurzaamheid
Serve * De nieuwe betekeniseconomie
Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit
Soft * De kracht van kwetsbaarheid
Slow * Langzaam is het nieuwe snel
Safe * De winst van commercieel idealisme
Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geurtsen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.
Isbn | 9789077881903 |
---|---|
Titel | Verlichting in business (e-boek) |
Subtitel | het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed |
Auteurs | Kees Klomp, Cor Hospes |
Product type | eBoek |
Uitgeverij | Haystack, Uitgeverij |
Uitgifte datum | 2010-08-01 |
Nur code | 800 |
Taal | Nederlands |
Aantal bladzijden | 256.00 |
Uitgave | 1 |
Schrijf uw eigen review